Podcast Správným směrem – Kamil Arnošt

Kejmil. Celým jménem Kamil Arnošt. Marketér, trenér, pořadatel a v minulosti také jeden z šéfredaktorů časopisu Orientační běh. Muž mnoha profesí s nepřeberným množstvím zkušeností a zážitků. S Davidem Procházkou a Danem Wolfem si o nich popovídá v nejnovějším díle podcastu Správným směrem.
Jak už je v letošní sérii našeho podcastu zvykem, pozornosti neunikne profesní dráha žádného hosta. A ta Kamilova je bohatá víc než dost. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou a v současnosti zastává pozici Retail Marketing Managera ve společnosti Hill’s Pet, která vyrábí prémiová krmiva pro psy a kočky. Kejmilovo portfolio je ale mnohem pestřejší. Pracoval třeba i pro orienťákům dobře známou firmu Vavrys nebo jako brand manažer známých sýrů Apetito, Bambino, Liptov nebo Sedlčanský Hermelín.
Hned několik dresů vystřídal i v orienťáckém světě. V posledních letech třeba OK Dobříš a USK Praha, dnes obléká barvy Sportovní akademie Dobříš. Prošel si ale i mládežnickými reprezentacemi a zúčastnil se třeba i světového šampionátu juniorů. Teď své zkušenosti předává dále. V Dobříši se zasadil třeba za historicky vůbec první lokalitu nového projektu Venku.app.
Kejmil ale stál třeba i za populárním cykloorienťáckým závodem dvojic Bike Adventure, kterému se díky jeho marketingovým zkušenostem opravu dařilo a nevyhýbali se mu ani velcí partneři. „Když jsem Bike Adventure prezentoval, zakázal jsem si používat slovo orienťák. Tehdy to pro společnost znamenalo něco, co bude složité a lidi by to nenalákalo,“ vzpomíná.
Jak si podle něj stojí Český orienťák teď? A má nějaké marketingové limity? Proč je potřeba myslet nejen na rozvoj orienťácky slabších regionů, ale i na vnitřní periferie v těch nejsilnějších oblastech? A jaká je paralela mezi orienťákem a businessem? Zjistíte v nejnovějším díle podcastu Správným směrem!